Stimată doamnă/domn,

            Vă mulțumim că ați apelat la serviciile oferite de unitatea noastră!

            În vederea îmbunătățirii continue a serviciilor medicale, suntem interesați să aflăm opinia dumneavoastră despre serviciile medicale și hoteliere de care ați beneficiat în cadrul Spitalului Municipal Brad.

Vă rugăm să aveți amabilitatea de a răspunde întrebărilor din chestionar bifând răspunsul pe care-l considerați corect.

Acest chestionar este anonim iar datele sunt confidențiale.

      Răspunsurile dvs. sunt importante pentru noi!

 

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Sex
Mediul de proveniență:
Urgență, medicină internă, obstetrică-ginecologie, RMFB, chirurgie generală, pediatrie, cardiologie, boli infecțioase, oftalmologie, dermatologie etc.
Sunteți mulțumit de amabilitatea și disponibilitatea personalului medical?
Cum apreciați calitatea informațiilor primite și comunicarea cu personalul?
Ați beneficiat de suport medical pe timpul transportului intern?
Cum apreciați calitatea ambientului în spitalul nostru?
(curățenie, temperatură ambientală, liniște, percepție vizuală)
Care este părerea dumneavoastră despre calitatea lenjeriei și a efectului acesteia?
Cum apreciați calitatea hranei și a modului de distribuire a acesteia?
Care este părerea dumneavoastră despre condițiile de cazare/hoteliere?
Pe durata internării, pentru alte investigații în cadrul spitalului, ați fost însotit de:
Dacă ați fi nevoit v-ați reinterna în spitalul nostru sau l-ați recomanda altor persoane?
Calitatea îngrijirilor primite - Medicul curant:
Calitatea îngrijirilor primite - Asistentele medicale:
Calitatea îngrijirilor primite - Infirmierele:
Medicamentele administrate în spital:
(pentru afecțiunea pentru care ați fost internat)
Ați fost informat la internare asupra drepturilor și obligațiilor dumneavoastră ca pacient în unitatea noastră?
Pe durata internării s-au respectat drepturile pacientului?
În situația în care ați solicitat și alte tipuri de servicii intraspitalicești (nevoi de natură spirituală, psihologică, functională, socială) au fost acestea satisfacute?
Impresia dvs. generală:
Opinia dumneavoastră este importantă pentru noi în privința îmbunătățirii serviciilor furnizate de spital.